منتدى أبناء الطيبة

أهلا بك فى منتداك

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدى أبناء الطيبة

أهلا بك فى منتداك

منتدى أبناء الطيبة

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى أبناء الطيبة

هنا كل جديد سارع بالتسجيل فى افضل منتدى فى العالم وهتسفاد كتيير (جوائز -مسابقات-أخبار-العاب-برامج)

المواضيع الأخيرة

» مصر وأكبر ميزانية لدعم العلوم والتكنولوجيا
حبي ليكي حب صايع I_icon_minitimeالخميس 09 أغسطس 2012, 11:02 am من طرف engineer

» المشير أحمد اسماعيل علي
حبي ليكي حب صايع I_icon_minitimeالخميس 09 فبراير 2012, 8:19 am من طرف engineer

» كلية الحاسبات و المعلومات
حبي ليكي حب صايع I_icon_minitimeالخميس 09 فبراير 2012, 8:11 am من طرف engineer

» الدانقل ....اخر تطورات برامج واجهزة فك التشفير
حبي ليكي حب صايع I_icon_minitimeالسبت 14 مايو 2011, 12:26 pm من طرف engineer

» بقيت تسعة أيام على نهاية العالم.. توبوا إلى الله!!
حبي ليكي حب صايع I_icon_minitimeالجمعة 13 مايو 2011, 1:53 am من طرف engineer

» هنا تجد الوظيفة الى عايزها بالمرتب الى تطلبة
حبي ليكي حب صايع I_icon_minitimeالثلاثاء 12 أبريل 2011, 1:25 pm من طرف sara medo

» الشمس تشرق من الغرب فى كوكب المريخ ,,, افيقووووا ياعباد الله اقتربت الساعه
حبي ليكي حب صايع I_icon_minitimeالسبت 02 أبريل 2011, 1:00 pm من طرف engineer

» اكتشاف مكان يأجوج ومأجوج بالدليل القاطع والقرائن الواضحة
حبي ليكي حب صايع I_icon_minitimeالسبت 02 أبريل 2011, 12:54 pm من طرف engineer

» اكبر تجميعه لاضفات الفوتوشوب The most important 120.000 Items Designers
حبي ليكي حب صايع I_icon_minitimeالجمعة 01 أبريل 2011, 5:00 pm من طرف engineer

مكتبة الصور

حبي ليكي حب صايع Empty

التبادل الاعلاني

مارس 2024

الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

اليومية اليومية

التبادل الاعلاني

التبادل الاعلاني

حبي ليكي حب صايع

الحب المستحيل
    الحب المستحيل
    مشرف
    مشرف

الفاعلية : 53168
    أخذ شكر : 0

بطاقة الشخصية
    العظماء: 0

حبي ليكي حب صايع Empty حبي ليكي حب صايع

مُساهمة من طرف الحب المستحيل الخميس 04 نوفمبر 2010, 11:27 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

يخوانا انتو مش ملاحظين ان الكلام العاطفي والتعبيرات الرومانسيه زادت اوي اليومين دول
    حبيب قلبي
    روحي
    نور عيني
    واحشني يغالي
    انت فين يا قمر
    والنعمه الشريفه بموت فيك

الكلام الحلو دا كلو مكنش في قاموس حياتنا اليوميه والكلام دا مش بيتقال من راجل لست لا او من ست لراجل لا دا بيتقال من راجل لراجل ومن ست لست واي حد يقابلك يقوم رزعك طقم حنيه من غير اي مناسبه
    وساعات من غير اي معرفه
    والشئ الغريب ان شلال الحب الفظيع دا جاي في وقت الحب فيه انتهي تمام والناس معدتش طايقه نفسها وبعضها

ودلوقت هنستعرض شئ بيحصل معانا كلنا

تيجي واحده من دول في اخر المكالمه تقول يلا باي كانها مش قادرة تسيبك ايه يلا باي دي
    وبعدين طلعت حاجه جديده اسمها سي يو وظهرت قفله جديده بقا للمكالمتا هيا مش جديده بس جديده
    بعد تلت ساعات ضحك وهزار وكلام فاضي من اللي قلبك يحبه تقوله لا اله الا الله وهوا الباشا لازم يرد ويقولها بتأثر كدا محمد رسول الله طبعا ذكر الله حلو بس ايه موقعها هنا يجماعه
    وبعدين انا مش مسافر اعمل عمليه دي بتكلمني خمشاشر مرة في اليوم وتقولي لا اله الا الله

ويجي جماعه تانين قبل ما ترزع المكالمه في وشها تقولك تااااك كير ايه دي هيا بتكلمني وانا بتسلق جبل المقطم ولا رايح اتخانق ومش هرجع كدا في المطلق خلي بالك من نفسك اخلي بالي من نفسي من ايه

ودي بقا غيظاني شويه
    تتصل بيا واحده واقول الو تقوم هيا مخضوضه بقا وتقولي مالك مال صوتك يا حبيبي صوتك مش عاجبني انا مقولتش غير الو يجماعه احلفلها اني كويس ومفيش حاجه انما هيا طبعا هيا مش مصدقاني بليز قولي متخبيش عني حاجه وطبعا مادام هيا مخضوضه لازم اجاري مشاعرها واقولها دا شويه برد بس تقوم صاحبتنا راده عليا وتقولي وكل دا ومروحتش لسه للدكتور انت لازم تروح للدكتور هوا في ايه يجماعه انا بقولها عندي شويه برد مش انفلونزا الطيور عادي يعني

بصراحه يجماعه بقيت شايف كل اللي حواليا نازلين في بعض حب وخوف علي بعض كل الكلام حلو كل الاحضان دافئه لدرجه ان مش مكفينا عيد حب واحد في السنه عندنا اتنين فلانتين واحد فبراير والتاني نوفمبراومال نودي الحب اللي عندنا دا كلو فينوفي الافراح تلاقي المعازيم نازلين رقص والعريس والعروسه في منتهي السعاده بس قرب كدا لاي تربيزة في الفرح هتلاقيهم نازلين تقطيع في فروة العريس والعروسه كلو حب اهبل ولو دخلت عزا تلاقي الموجودين نازلين عياط س لو قربت من اي اتنين هتلاقي واحد بيقول للي جمبه سمعت اخر نكته بذمتكم دا حب

حب حب حب في كل حته حب في شغلنا في كليتنا في مدرستنا في الشارع في النوادي مش شايف قدامي غير عشاق ونظرات حب قاتله

يارب شويه كراهيه بقا الحب بقا مالي البلد

احباءي اللي قروا الموضوع بحبكم واحد واحد بتوحشوني من موضوع لموضوع ههههه

وطبعا يجماعه كل دا صياعه حب لان الحب مش مجرد كلمات والفاظ الحب مجرد احساس جميل يارب يكون عجبكم الموضوع

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 28 مارس 2024, 9:43 pm